Saqlash joyi
KUAF-logo «TASDIQLAYMAN»
Akademik ishlar boʻyicha prorektor
I. Gʻ. Mamajonov
________________________
«____»________________ 2025-yil

 

Maʼlumotlar bazasini boshqarish tizimlari

fani boʻyicha sillabus

 

1. Umumiy maʼlumotlar

Akademik daraja bakalavr Taʼlim yoʻnalishi 60610300 - Kompyuter injiniringi
Oʻqish davomiyligi (yil) 4 Semestr 4
Fan nomi Maʼlumotlar bazasini boshqarish tizimlari Fan kodi PCE202s
Taʼlim shakli kunduzgi Fan turi majburiy
Taʼlim tili Oʻzbek Modulning davomiyligi 15 hafta
Fanga ajratilgan kredit ECTS:    5    Baholash shakli oraliq: yozma
joriy: amaliy mashgʻulot
yakuniy: test
Ajratilgan akademik soat hajmi 150 Auditoriya soatlari taqsimoti maʼr amal
60
(aud)
90
(must)
30 30
 

2. Fan maqsadi

Talabalarga axborot texnologiyalari haqida bir butun tasavvur hosil qilish; MS Access maʼlumotlar bazasini boshqarish tizimlaridan foydalanish koʻnikmalarini shakllantirish; Talabalarda axborot tizimlarining relatsiyon maʼlumotlar bazasini ishlab chiqish va SQL soʻrovlarini optimallashtirish boʻyicha bilim, koʻnikma va malakani shakillantirishdir. SQL soʻrovlarini yaratish va bajarish.

3. Fanni oʻzlashtirish uchun zarur boshlangʻich bilimlar

1. Axborot kommunikatsiya texnologiyalari (INF101 )

2. Dasturlash asoslari (DAT101)

4. Taʼlim natijalari

4.1. Bilimlar jihatidan:

  • Ushbu fanni muvaffaqiyatli tugatib, talabalar quyidagi koʻnikmalarga ega boʻladi:
  • - Maʼlumotlar bazasi,maʼlumotlar bazasini boshqarish tizimlari, jadval, satr, ustun, birlamchi kalit, ikkilamchi kalit,indeks,trigger, tranzaksiya, kursor, koʻrinish, protsedura, funksiya, rezerv nusxalash boʻyicha bilimga;
  • - MBBTda maʼlumotlarni kiritish, saralash, oʻzgartirish,oʻchirish, qayta ishlash hamda jadvallar koʻrinishlar, protseduralar va funksiyalarni yaratish ulardan foydalanish boʻyicha koʻnikmaga;
  • - Axborot tizimlari uchun maʼlumotlar bazasini loyhalash malakasiga ega boʻlishi lozim.
  • Yangi ro'yxat saqlandi

4.2. Koʻnikmalar jihatidan:

  • - Maʼlumotlar bazasi, maʼlumotlar bazasini boshqarish tizimlari, jadval, satr, ustun, birlamchi kalit, ikkilamchi kalit,indeks,trigger, tranzaksiya, kursor, koʻrinish, protsedura, funksiya, rezerv nusxalash boʻyicha bilimga boʻlish;
  • - MBBTda maʼlumotlarni kiritish, saralash, oʻzgartirish,oʻchirish, qayta ishlash hamda jadvallar koʻrinishlar, protseduralar va funksiyalarni yaratish ulardan foydalanish boʻyicha koʻnikmalarga ega boʻlish;
  • - Axborot tizimlari uchun maʼlumotlar bazasini loyhalash va foydalanish konpetensiyalariga ega boʻlish.
  • Yangi ro'yxat saqlandi

5. Fan mazmuni

5.1. Maʼruza mashgʻulotlari mazmuni

Mavzu va rejalar soatlar hajmi
1.

“Ma’lumotlar bazasini boshqarish tizimlari” fanining maqsadi, vazifalari va asosiy tushunchalari.

  1. Maʼlumot baza modellari haqida Maʼlumot.
  2. Ierarxik Maʼlumot modeli.
  3. Tarmoqli Maʼlumot modeli.
2
2.

Ma’lumotlar bazasining arxitektrasi. Uch bosqichli arxitektura

  1. Maʼlumotlar bazasining arxitektrasi.
  2. Uch bosqichli arxitektura
  3. MB tashkil etish uchun mavjud boʻlgan yondashuvlar.
2
3.

Ma’lumotlar bazasida relyatsion model va munosabatlar.

  1. Relyatsion MB asosiy baza tushunchalari.
  2. Maʼlumotlarning toifalari.
  3. Munosabatlarning fundamental xususiyatlari.
2
4.

Ma`lumotlar bazasida jadvallar o`rtasidagi aloqalar. Relyatsion algebra va relyatsion hisoblash elementlari.

  1. Relyatsion algebra.
  2. Relyatsion amallarni umumiy interpretatsiyasi.
  3. Relyatsion algebra va qayta nomlash amallarining yopiqligi.
  4. Relyatsion algebra amallarining xususiyatlari. Relyatsion sanash.
2
5.

Relyatsion ma’lumotlar bazasini normallashtirish. Normal formalar 1NF, 2NF, 3NF va Kodd NF

  1. Relyatsion maʼlumotlar bazasini normallashtirish.
  2. Birinchi normal forma. Ikkinchi normal forma.
  3. Uchinchi normal forma.
  4. ER (Entity- Relationship) modelining asosiy tushunchalari.
2
6.

Ma`lumotlar bazasini Access dasturida loyihalash

  1. АССESS MBBT.
  2. Interfeys elementlari.
  3. Uskunalar paneli va menyular.
  4. ACCESS имкониятлари ва объектлари.
2
7.

MS Access’da jadvallarni bog‘lash

  1. Munosabatlar tushunchasi.
  2. Relationship oynasidan foydalanish.
  3. Bogʻlash turlari.
2
8.

Ma'lumotlar bazasini boshqarish tizimlarining funksiyalari

  1. Maʼlumotlarni saqlash va qayta tiklash
  2. Maʼlumotlarning yaxlitligini taʼminlash
  3. Maʼlumotlarni manipulyatsiya qilish
2
9.

Ma'lumotlar bazasi jadvallarini modifikatsiyalash

  1. Ustun Turi va Nomini Oʻzgartirish
  2. Cheklovlarni Qoʻshish va Oʻchirish
  3. Ustunlarda Default Qiymatlar Oʻrnatish
2
10.

Ma`lumotlar bazasi bilan ishlashning kеngaytirilgan imkoniyatlari. SQL tilida Ma`lumotlar ustida turli amallar bajarish.

  1. SQL operatorlarining strukturasi, tayanch elementlari.
  2. SQL tilining kalit soʻzlari.
  3. SQL tili tiplari va ifodalari.
2
11.

Ma`lumotlar bazasini boshqarishda bog`lanishlar va ko`pjadvalli amallardan foydalanish.

  1. Jadvallardagi bogʻlanishlar.
  2. Boglangan jadvallarda soʻrovlar.
  3. Koʻp jadvalli amallardan foydalanish.
  4. Bir necha jadvallar bilan ishlash.
2
12.

SQL so‘rovlari. Oddiy so’rovlar yaratish.

  1. SELECT operatoridan foydalanish
  2. Soʻrovlar toʻgʻrisida umumiy tushunchalar.
  3. SQL tilida soʻrovlarni loyihalashtirish.
  4. Mantiqiy operatorlar AND, OR, IN, NOT IN, BETWEEN, LIKE
2
13.

SQLda jarayonlar va standart funksiyalar.

  1. Maʼlumotlar bazasi funksiyalari toʻgʻrisida umumiy tushunchalar.
  2. SQL tilida MB funksiyalari bilan ishlash
  3. Tanlov natijalarini tartiblash usullari va funksiyalar.
  4. Trigger va protseduralar
2
14.

Tranzaksiyalarni boshqarish. So’rovlar yaratish va qayta ishlash.

  1. SQL muhitida tranzaksiva tushunchasi.
  2. SQL muhitida tranzaksiyalani boshqarish.
  3. Soʻrovlar yaratish va qayta ishlash.
2
15.

Ma’lumotlar bazasini administratorlash va xavfsizlikni ta’minlash.

  1. Maʼlumotlarni kiritishdagi mavjud muammolar.
  2. Maʼlumotlar bazasidagi xatoliklarni yoʻqotish.
  3. Yangi foydalanuvchini yaratish.
  4. Revoke komandasi.
2
Jami 30

 

5.2. Amaliy mashgʻulotlar mazmuni

Mavzu va rejalar soatlar hajmi
1.

Ma’lumotlar bazasiga kirish

  1. Maʼlumotlar bazasi haqida tushuncha
  2. Turlari (Relyatsion, Ierarxik, Obʼektga yoʻnaltirilgan)
  3. Maʼlumotlar bazasi qoʻllanish sohalari
2
2.

Relyatsion model rejalash

  1. Jadvallarni belgilash
  2. Kalitlarni tanlash
  3. Bogʻlanishlarni belgilash
2
3.

MS Access’da yangi baza yaratish

  1. Yangi fayl ochish
  2. Jadval qoʻshish
  3. Saqlash va tekshirish
2
4.

MS Access’da yangi baza yaratish

  1. Yangi fayl ochish
  2. Jadval qoʻshish
  3. Saqlash va tekshirish
2
5.

Ma’lumot turlari va cheklovlar

  1. Ustun turini tanlash
  2. Cheklovlar qoʻyish
  3. Misollar orqali sinash
2
6.

Birlamchi va tashqi kalitlar

  1. PRIMARY KEY belgilash
  2. FOREIGN KEY oʻrnatish
  3. Bogʻlanishni tekshirish
2
7.

Jadvallarni bog‘lash

  1. Relationship oynasini ochish
  2. Jadval ustunlarini bogʻlash
  3. Bogʻlanish turini belgilash
2
8.

Oddiy so‘rov yaratish

  1. Select Query tanlash
  2. Ustunlarni tanlash
  3. Natijani koʻrish
2
9.

Murakkab so‘rovlar

  1. Criteria qoʻyish
  2. Sort qilish
  3. Parameter Query yaratish
2
10.

Form yaratish

  1. Form Wizard orqali yaratish
  2. Dizayn sozlash
  3. Maʼlumot kiritish
2
11.

Report yaratish

  1. Report Wizard orqali yaratish
  2. Formatlash
  3. Chop etish
2
12.

SQL’da jadval yaratish

  1. CREATE TABLE yozish
  2. Ustunlar va turlarni belgilash
  3. Natijani tekshirish
2
13.

SQL’da ma’lumot kiritish va o‘zgartirish

  1. INSERT INTO
  2. UPDATEDELETE
2
14.

SQL’da filtrlash, JOIN operatorlari va saralash

  1. WHERE, ORDER BY
  2. INNER JOIN, LEFT JOIN, RIGHT JOIN
  3. Amaliy soʻrov
2
15.

SQL’da JOIN operatorlari

  1. Trigger yaratish
  2. Protsedura yaratish
  3. Ishlashini tekshirish
2
Jami 30

Seminar mashgʻulotlari uchun mavzu kiritilmagan yoki ushbu sillabusda Seminar oʻtish nazarda tutilmagan

Laboratoriya mashgʻulotlari uchun mavzu kiritilmagan yoki ushbu sillabusda Laboratoriya oʻtish nazarda tutilmagan

6. Mustaqil taʼlim topshiriqlari

Mavzu
1.

Talabalar ma’lumotlar bazasi – fakultet, guruh, baholar, fanlar bo‘yicha ma’lumotlarni boshqarish

2.

Kutubxona tizimi – kitoblar, mualliflar, o‘quvchilar va kitob berish jarayonlarini boshqaruvchi baza

3.

Buxgalteriya hisob tizimi – xodimlar maoshi, soliqlar va xarajatlar hisobini yurituvchi baza

4.

Mehmonxona bronlash tizimi – mijozlar, xonalar, bronlar va to‘lovlar jadvalini tuzish

5.

Kafedra faoliyati bazasi – o‘qituvchilar, fanlar, dars soatlari va yuklamalarni boshqarish

6.

Tibbiyot klinikasi bazasi – bemorlar, shifokorlar, tashxis va davolanish natijalarini saqlash

7.

Avtosalon ma’lumotlar bazasi – mashinalar, sotuvchilar va xaridorlar haqidagi ma’lumotlar

8.

Restoran buyurtma tizimi – menyu, buyurtma, mijoz va to‘lov modullari asosida

9.

Talabalar yotoqxonasi bazasi – xonalar, yashovchilar, to‘lovlar va joylashtirish jarayoni

10.

Bank mijozlari ma’lumotlar bazasi – mijoz, hisob raqamlar, operatsiyalar bo‘yicha ma’lumotlar

11.

O‘qituvchi yuklamalari bo‘yicha so‘rovlar – fan, soat va o‘quv yili bo‘yicha tahlil

12.

Savdo korxonasi bazasi – mahsulotlar, mijozlar, sotuvchilar va daromad hisobotlari

13.

Aviachiptalar bronlash tizimi – yo‘lovchi, reys, sana va narx bo‘yicha so‘rovlar

14.

Farmatsiya tizimi – dorilar, yetkazib beruvchilar va sotuv statistikasi

15.

Universitet kurs ishlari bazasi – talabalar, fanlar, rahbarlar va baholar bilan bog‘liq so‘rovlar

16.

Elektron do‘kon bazasi – mahsulot kategoriyasi, zaxira va savdo statistikasi

17.

Ishchi resurslarni boshqarish – xodimlar, lavozimlar va malaka bo‘yicha hisobotlar

18.

Transport logistika tizimi – haydovchi, yo‘nalish, yuk va manzil bo‘yicha ma’lumotlar

19.

Ishlab chiqarish korxonasi bazasi – bo‘limlar, xodimlar, uskunalar, ishlab chiqarish hajmi

20.

Talim grant tizimi – talabalar, grant turlari, shartlar va natijalar so‘rovlari

21.

ER Diagram asosida ma’lumotlar modeli – 3–4 jadvaldan iborat ERD yaratish (masalan: Talaba–Fan–Baholar)

22.

SQL orqali hisobot yaratish tizimi – SELECT, GROUP BY, HAVING operatorlari yordamida

23.

Access–Excel integratsiyasi – ma’lumotlarni eksport va import qilish loyihasi

24.

Talaba ishtirokini tahlil qilish moduli – dars davomati, fanlar, baholar orqali tahlil

25.

Moliya hisobot tizimi – Access va Power BI integratsiyasi (hisobotlar vizual ko‘rinishda)

26.

Zaxira va sotuv tahlil bazasi – mahsulotlar hajmi, o‘sish tendensiyasi, foyda

27.

Foydalanuvchi interfeysi bilan forma dizayni – navigatsiya, tugmalar, qidiruv formasi

28.

Hisobot moduli dizayni – foydalanuvchi so‘rovlariga asoslangan avtomatik PDF/Excel chiqish

29.

Ma’lumotlarni himoyalash mexanizmi – foydalanuvchi kirish huquqlari va parol tizimi

30.

MBBTning optimallashtirilgan arxitekturasi – indekslash, so‘rov samaradorligi va zaxira nusxa olish

 

 

7. Foydalanilgan adabiyotlar:

7.1. Asosiy adabiyotlar

  1. Форта, Бен. SQL за 10 минут, 4-е изд.: Пер. с англ.— М .: ООО “Вильямс И.Д.”,2014. — 288 с .
  2. Shamsitdinov, S. K. Ma’lumotlar bazasi. – T.: IDEAL PRESS. – 2023. - 208 b.
  3. Грофф, Джеймс Р., Вайнберг, Пол Н., Оппелъ, Эндрю Дж.Г89 SQL: полное руководство, 3-е изд. : Пер. с англ. - М.: ООО "И.Д. Вильяме",2015. - 960 с.

7.2. Qoʻshimcha adabiyotlar

  1. Моргунов, Е. П. Язык SQL. Базовый курс: учеб.-практ. пособие / Е. П. Моргунов; под ред. Рогова Е. В., Лузанова П. В.; — М., Postgres Professional, 2017. — 256 с.
  2. Qobulov R.V., Akbaraliyev B.B., Usmonov J.T., Ro‘zibayev O.B. Ma’lumotlar bazasi. (O‘quv qo‘llanma) – T.: «Aloqachi», 2021. – 140 b

7.3. Axborot manbaalari

  • https://www.w3schools.com/sql/
  • https://www.geeksforgeeks.org/sql/sql-tutorial/
  • https://metanit.com/sql/
  • https://sqlzoo.net/wiki/SQL_Tutorial

 

Axborot resurs markazi boshligʻi ______________ G. Qodirova

8. Fanni baholash mezoni va rejasi

8.1. Talabalar bilimini baholash turlari

Mazkur fandan talabalar bilimini baholashda uchta nazorat turidan foydalaniladi. Joriy baholash (JB), oraliq imtixon (OI), yakuniy imtixon (YaI)

Joriy baholash (JB). Ushbu nazorat turi semestr davomida toʻplanib boriladi va quyidagilardan tarkib topadi:

- Workshop. Talabaning mashgʻulotlarda faolligi va unga berilgan savollarga bergan javobi baholanib boriladi;

- Mustaqil ish. Fanning xususiyatidan kelib chiqib, talaba yakka yoki mini guruhlarga boʻlingan holda berilgan vazifalarni taqdimot / media / hisobot / dastur koʻranishida himoya qiladi;

- Vazifa / topshiriqlar. Har bir talaba individul tarzda oʻqituvchi tomonidan berilgan muammoli vaziyat / masala / topshiriqlarni taqdimot / hisobot / dastur koʻrinishida oldindan fan oʻqituvchi bergan namuna asosida bajaradi;

- Davomat. Talabaning dars mashgʻulotlariga qatnashganlik ulushidan kelib chiqib baholanadi.

Oraliq imtihon (OI). Ushbu nazorat turi semestrning (8-haftasida) belgilangan kun davomida oʻtkaziladi. Fan oʻqituvchisi oraliq imtihon shakli va oʻtkazish tartibi toʻgʻrisida talabalarni fan modulini dastlabki darslarida xabardor qiladi.

Yakuniy imtihon (YI). Modul yakunlangandan soʻng yakuniy imtixonlar haftasida test shaklda olinadi. Unda quyidagilar aks etadi:

8.2. Talabalar bilimini baholash mezoni

Nazorat turlari Izoh Ball Oʻtkazilish vaqti (boshlanishi – tugashi)
Joriy baholash (JB)
1. Workshop Talabaning interfaolligi, mashgʻulotlarda ishtiroki 5 3-13-hafta(lar) davomida
2. Mustaqil ish Taqdimot / media / hisobot / dastur shakllarda amalga oshiriladi 10 1-13-hafta(lar) davomida
3. Vazifa / topshiriqlar Taqdimot / hisobot / dastur koʻrinishida rasmiylashtiriladi 10 1-13-hafta(lar) davomida
4. Davomat Talabaning amaliy dars mashgʻulotlariga qatnashganlik ulushidan kelib chiqib baholanadi. 15 1-13-hafta(lar) davomida
Jami 40  
Oraliq imtihon (OI)
1. Yozma Oraliqqacha oʻtilgan mavzular yuzasidan tayyorlangan. 20 8-hafta
Jami 20  
Yakuniy imtihon (OI)
1. Test Oʻtilgan mavzular yuzasidan testlar 40 Oʻquv jarayoni tugagandan soʻng
Jami 40  
Hammmasi 100  

8.3. Qoʻqon universitetida baholash tavsifi

Baho Foiz GPA
A+ 95-100 4.5
A 90-94 4.0
B+ 80-89 3.5
B 70-79 3.0
C+ 65-69 2.5
C 60-64 2.0
F 0-59 0

Izoh: Talaba 0-59 oraligʻida oʻzlashtirish koʻrsatkichiga yoki bir fanning 1/3 qismiga sababsiz qatnashmasa oʻqiyotgan semestrida mazkur fandan oʻzlashtirmagan (feyl), akademik qarzdor hisoblanadi. Oʻzlashtirilmagan fanlarni qayta oʻzlashtirish uchun talaba oʻrnatilgan tartibda fan oʻqituvchisi tomonidan berilgan topshiriqlarni bajarishi zarur.

Talabaning fan boʻyicha oʻzlashtirish koʻrsatkichini nazorat qilishda quyidagi mezonlar tavsiya etiladi:

a) aʼlo (A, A+) baho olish uchun talabaning bilim darajasi quyidagilarga javob berishi lozim:

  • fanning moxiyati va mazmunini toʻliq yorita olsa;
  • fandagi mavzularni bayon qilishda ilmiylik va mantiqiylik saqlanib, ilmiy xatolik va chalkashliklarga yoʻl qoʻymasa;
  • fan boʻyicha mavzu materiallarining nazariy yoki amaliy ahamiyati haqida aniq tasavvurga ega boʻlsa;
  • fan doirasida mustaqil erkin fikrlash qobiliyatini namoyon eta olsa;
  • berilgan savollarga aniq va loʻnda javob bera olsa;
  • konspektga puxta tayyorlangan boʻlsa;
  • mustaqil topshiriqlarni toʻliq va aniq bajargan boʻlsa;
  • fanga tegishli qonunlar va boshqa meʼyoriy-xuquqiy xujjatlarni toʻliq oʻzlashtirgan boʻlsa;
  • fanga tegishli mavzulardan biri boʻyicha ilmiy maqola chop ettirgan boʻlsa;
  • tarixiy jarayonlarni sharxlay bilsa;

b) yaxshi (B, B+) baho olish uchun talabaning bilim darajasi quyidagilarga javob berishi lozim:

  • fanning moxiyati va mazmunini tushungan, fandagi mavzularni bayon qilishda ilmiy va mantiqiy chalkashliklarga yoʻl qoʻymasa;
  • fanning mazmunini amaliy ahamiyatini tushungan boʻlsa;
  • fan boʻyicha berilgan vazifa va topshiriqlarni oʻquv dasturi doirisida bajarsa;
  • fan boʻyicha berilgan savollarga toʻgʻri javob bera olsa;
  • fan boʻyicha konspektini puxta shakllantirgan boʻlsa;
  • fan boʻyicha mustaqil topshiriqlarni toʻliq bajargan boʻlsa;
  • fanga tegishli qonunlar va boshqa meʼyoriy xujjatlarni oʻzlashtirgan boʻlsa.

c) qoniqarli (C, С+) baho olish uchun talabaning bilim darajasi quyidagilarga javob berishi lozim:

  • fan xaqida umumiy tushunchaga ega boʻlsa;
  • fandagi mavzularni tor doirada yoritib, bayon qilishda ayrim chalkashliklarga yoʻl qoʻyilsa;
  • bayon qilish ravon boʻlmasa;
  • fan boʻyicha savollarga mujmal va chalkash javoblar olinsa;
  • fan boʻyicha matn puxta shakllantirilmagan boʻlsa.

d) quyidagi hollarda talabaning bilim darajasi qoniqarsiz (F) baho bilan baholanishi mumkin:

  • fan boʻyicha mashgʻulotlarga tayorgarlik koʻrilmagan boʻlsa;
  • fan boʻyicha mashgʻulotlarga doir xech qanday tasavvurga ega boʻlmasa;
  • fan boʻyicha matnlarni boshqalardan koʻchirib olganligi sezilib tursa;
  • fan boʻyicha matnda jiddiy xato va chalkashliklarga yoʻl qoʻyilgan boʻlsa;
  • fanga doir berilgan savollarga javob olinmasa;
  • fanni bilmasa.

9. Imtihonga qoʻyilgan talab va koʻrsatmalar

1. Talaba imtihon nazorati qoidalarini buzgan hollarda, mazkur fandan imtihon bali bekor qilinishi haqida ogohlantiriladi.

2. Komissiya aʼzosi imtihon boshlanishini eʼlon qilgunga qadar imtihon varagʻini ochish taʼqiqlanadi.

3. Talaba uyali yoki boshqa aloqa vositalari, gadjetlarni oʻchirib, komissiya aʼzosi koʻrsatmasiga binoan oʻzidan uzoqlikda saqlashi shart. Kitob, manuskript, daftar va boshqa koʻmaklashuvchi materiallardan foydalanish mumkin emas.

4. Talabalar bir-biri bilan gaplashishi, imtihon varaqlarini koʻrsatishi, koʻchirtirishi, boshqalarni chalgʻitishi maʼn etiladi.

5. Oziq-ovqat va ichimliklarni auditoriyaga olib kirishi mumkin emas. Shifokor koʻrsatmasiga binoan dori-darmon, kichik idishdagi suv bundan mustasno.

6. Auditoriyadan ruxsatsiz chiqish mumkin emas. Xususan, imtihonning birinchi va oxirgi 10 minutida auditoriyadan chiqish taʼqiqlanadi. Talaba imtihon varaqasini muddatidan oldin topshirib chiqib ketgan holatda qayta auditoriyaga qoʻyilmaydi.

7. Komissiya aʼzosi imtihon tugashini eʼlon qilganidan soʻng, talaba yozishni toʻxtatadi va imtihon varaqlari yigʻilgunga qadar auditoriyani tark etmaydi.

10. Fan oʻqituvchisi toʻgʻrisida maʼlumot

Mualliflar:
Elektron pochta:
Tashkilot va kafedra: Qoʻqon universiteti Andijon filiali, Kompyuter injiniringi va raqamli texnologiyalar
Taqrizchilar:

N.Kabulov - Qoʻqon universiteti Andijon filiali Kompyuter injiniringi va raqamli texnologiyalar kafedrasi mudiri, texnika fanlari doktori

Talabalarni erkin qabul qilish kuni: Chorshanba-Payshanba, soat 15:00 – 16:00, ______ – xona.

 

Sillabus Universitet Kengashining 2025 yil __________________ - sonli yigʻilish bayoni bilan tasdiqlangan.

 

Sillabus “Kompyuter injiniringi va raqamli texnologiyalar” kafedrasining 202____ yil ______________________ - sonli yigʻilish bayoni bilan maʼqullangan.

 

       

(imzo)

Gʻ. Xolbutayev

Akademik ishlar departamenti boshligʻi

(imzo)

S. Dadabayev

Fakultet dekani

(imzo)

N. A. Kabulov

Kafedra mudiri

(imzo)

Shamsitdinov Salohiddin Kamardinovich

Fan oʻqituvchisi